ELİF ALLAH MİM MUHAMMED TEZ SELAMET YA RESULULLAH

Bloglar daha çok şahıslara ait özel içerikleri olan çalışmalar olması nedeniyle her internet kullanıcısının kolay ulaşabildiği yerler değildir. En azından şu anda benimki öyle:) Bloguma varlığını benden duymayıp ulaşacak ilk kişiye inşallah değerli bilgiler vermek nasip olur. Blogumun degerli bir hazine ve hazine avcılarının uğrak yeri olması için de gerekli gayreti gösterecem inşallah. Sadece herkesin öylesine gelip geçtiği bir uğrak yeri değil de, katılımcığıyla değerli şeylere gerçek değerini veren ve de sahip olduğu değerleri paylaşmaktan çekinmeyen insanların uğrak yeri olmasını isterim. Burada herkesin ulaşma ve bilme imkanının olmadığı hazineleri paylaşmak istiyorum. İnşallah başka avcılarda buraya gelir ve hazinelerini bizlerle paylaşmak ister. Blogların öyle bir husususiyeti varkı, eğer her şahsın ayrı bir dünyası olduğunu düşünürsek yeryüzünde 6,5 milyar blog olması gerekebilir. Hadi varın serveti siz hesep edin.

Evet bende dün bir hazine buldum ve küçük bir araştırmadan sonra hemen onu paylaşmak istedim. Kayınbiraderim de iftarımızı yaptıktan sonra evlerinin Ankara manzaralı terasında güzel bir yaz akşamı geçirdik. Melekleri çevremize toplayacak kadar güzel geçen saatlerdi. Allah’ın (cc) adının anılmadığı meclis hayırlı bir meclis değildir. Kayınbiraderimin eşinin 70 yaşına merdiven dayamış tatlı dilli ve dindar bir büyükannesi de meclisimizdeydi.

Sohbetin başında büyükanne değerli bir rüyasını anlattı.” Oğlum ben bütün surelerimi yanlış okuyormuşum bir gece yıllar önce şu rüyayı gördüm; Rüyamda namaz kıldığım yerdeki somyanın üstünde başından ayağına kadar nur içinde birisi bana şu kelimlerle dua etmemi söyledi. Elif Allah(cc) Mim Muhammed(sav) Tez Selamet Ya Resullah“. Evet bunlar değerli kelimelerdi. Büyükanne okuma yazması olmayan ve sureleri küçüklüğünde köyün imamından öğrenen biriydi. Rabbim ona çok değerli bir dua öğretmişti. O gece bana öğrenmeyi nasip etti.

Elif Lam Mim. Bu harfler Kur’an anlamını Allah dostlarının anlamını bildiği değerli anahtarlardı.  Bu cümle ile ise tek olan Allah’tan Hz.Muhammet için yardım istiyorsun. Elif Allah’a(c.c), mim Efendimiz’e (s.a.v), cim ise cebrail’e (a.s), kaf ise kitab’a remzdir.

İnternette araştırdığımda Osmanlı zamanlarında halkın bu duayı bolca kullandıklarını öğrendim. Kaybettiğimiz bir çok değerle beraber bu değerimizde sadece değerli ellerde kalmıştı. Gördüm ki dua yı bilip okuyanların büyük bir çoğunluğu dedelerinden ninelerinden öğrenmişler bu duayı. Okuyan herkesin fazlasıyla faydasını gördüğü bu duaya inşallah kıymetini bilecek kardeşlerimiz ulaşır dememe sanırım gerek yok çünkü Rabbim hep öyle takdir buyurdu.

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

